Általános feltételek és követelmények

Üdvözöljük a KN Trade d.o.o., Karantanska cesta 2a, 1230 Domžale, Szlovénia (a továbbiakban: vállalat) által kezelt orcashop.hu weboldalon.

Ezek az általános szerződési feltételek az online áruházban engedélyezett minden tevékenységre vonatkoznak, amely a orcashop.hu oldalon érhető el (a továbbiakban: weboldal). Az általános szerződési feltételek minden felhasználó számára kötelezőek. Kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket. Ha nem ért egyet teljes egészében vagy részben a feltételekkel, akkor nem használhatja weboldalunkat. Az általános szerződési feltételek az Ön és a vállalat között megkötött szerződést jelentik. Az általános szerződési feltételeket a felhasználó tetszés szerint elmentheti és sokszorosíthatja, és a tevékenységet vagy a vállalattal való szerződés megkötését követően is rendelkezésükre állnak

A weboldal „olyan állapotban van”, amellyel kapcsolatban a vállalat a webhelyen kínált termékekre nézve semmilyen közvetlen vagy hallgatólagos garanciát nem vállal semmilyen tulajdonosi joggal, marketinggel vagy bármilyen más célra való alkalmassággal kapcsolatban.

A weboldal tulajdonosa mindent megtesz a weboldalon található adatok pontosságának és időszerűségének biztosítása érdekében. Ugyanakkor fenntartja a jogot, hogy a weboldal tartalmát bármikor, előzetes értesítés nélkül megváltoztassa, vagy leállítsa annak frissítését, és nem vállal felelősséget a weboldal újbóli frissítéséért. A weboldal tulajdonosa bármikor, előzetes értesítés nélkül megváltoztathatja a weboldalon leírt szolgáltatásokat, termékeket, árakat vagy programokat. A weboldal tulajdonos védjegyének használata csak a webhely tulajdonosának előzetes engedélyével engedélyezett. A weboldalon megjelenített összes szöveget, képet és egyéb tartalmat a weboldal tulajdonosa választotta ki és szerkesztette, és csupán tájékoztató jellegű adatok, amelyeket a vállalat értékesítési termékeinek és szolgáltatásainak bemutatása céljából gyűjtöttek.

A társaság vállalja, hogy kellő gondossággal gondoskodik arról, hogy az általános szerződési feltételek ne ütközzenek a jogszabályi előírásokba, mind a nemzeti jogszabályok, mind az Európai Unió (a továbbiakban: EU) kötelező erejű jogszabályainak szintjén. Amennyiben az általános szerződési feltételek meghatározása kifejezett és nyilvánvaló ellentmondásban lenne a nemzeti vagy uniós szintű jogszabályokkal vagy kötelező érvényű rendeletekkel, egy ilyen rendelkezést semmissé kell tenni. Ha az általános szerződési feltételek nem tartalmaznak olyan rendelkezést, amelyre a törvény vagy más kötelező érvényű szabályozás előírja, hogy azokat tartalmazniuk kell, úgy tekinthető, hogy egy ilyen rendelkezés az általános szerződési feltételek része.

  1. Árak

A orcashop.hu webáruház összes ára forintban van feltüntetve, és ÁFÁ-t tartalmaz. A KN Trade d.o.o. társaság adóalany. A termék ára, az áfa értéke és a postaköltség a megrendelés teljesítése előtt látható a kosárban. Az adásvételi szerződés a szolgáltató és a vevő között abban a pillanatban jön létre, amikor a vevő megerősíti a megrendelést. A megrendelés visszaigazolásával minden ár és egyéb feltétel kötelező érvényű, és vonatkozik mind a szolgáltatóra, mind a vevőre. Az árak a megrendelés leadásakor érvényesek. Az ajánlat lemondásig érvényes.

  1. Fizetési módok

Az online áruház a következő fizetési módokat engedélyezi:

  • Fizetés kézbesítéskor – a vevő készpénzben vagy hitelkártyával fizet a futárnak, amikor a futár a megrendelt árut a vevő címére szállítja;
  • Hitelkártyás fizetés;
  • Paypal fizetés
  1. Költségek és áruszállítás

A postaköltséget az ár tartalmazza, ingyen vagy külön, egyértelműen leírva. A vevőt a vásárlás megerősítése előtt tájékoztatják a postaköltség összegéről.

Átadáskor történő fizetés esetén a kézbesítési szolgáltatás jutalékot számít fel a csomag átadásáért, mivel azt a megrendelés leadásakor terhelték. Abban az esetben, ha a megrendelést a megrendelés leadásakor hitelkártyával vagy Paypal-lal fizetik, nincs ilyen költség.

A megrendelt termékeket az Ön által szállítási címként megadott címre szállítjuk.

Abban az esetben, ha a termék raktáron van, az árut 1-3 munkanapon belül kiszállítjuk, a pontos szállítási dátumról e-mailben értesítjük a vevőt. Az áruk mellett a vevő esetleges utasításokat és számlát kap, amely egyes termékek esetében garanciális bizonyítványnak minősül. Az ügyfél a számlát postai úton kapja meg a csomaggal együtt, vagy a megadott e-mail címre megrendeléskor. Abban az esetben, ha az áruk nincsenek raktáron, a vevőt egy munkanapon belül értesítik a megváltozott szállítási részletekről. A szállító személyre vonatkozó információk a vevő számára láthatók a megrendelés visszaigazolásában, amelyet e-mail címükre kapnak.

  1. Az áruk megrendelésének és vásárlásának eljárása

A regisztráció nem kötelező, a vevő vendégként is megrendelhet. A vásárló kiválasztja az elemet, és kattintással hozzáadja a kosárhoz. Kattintson a „kosár megjelenítése” gombra, vagy kattintson a jobb felső sarokban található kosárra a kosárba lépéshez. Korrigálhatják a kosárban lévő mennyiséget, vagy eltávolíthatnak egy adott terméket, és a „Kosár frissítése” gombra kattintva megerősíthetik a változásokat.

Vásárlási eljárás:

  1. Lépés: A vevő kiválasztja a kívánt terméket az online áruház kínálatában, és a „kosárba” gombra kattintva megerősíti a mennyiséget és a választékot. Amikor kiválasztja az összes kívánt terméket, a vevő áttekintheti a megrendelés összefoglalóját. A megrendelés tartalmának áttekintése után a „tovább a fizetéshez” gombra kattintva megerősítik a választást.
  2. Lépés: A vevő kitölti az űrlapot a kívánt megrendelés leadásához szükséges személyes adatokkal. A regisztráció után a vásárlási folyamat a szállítási mód kiválasztásával befejeződik. Ebben a lépésben a vevőt tájékoztatják a becsült szállítási időről is. A vásárlás előtt a vevőnek lehetősége van a különböző fizetési módok közül választani. A választástól függően a fizetési megbízás végső értékét a vevő számára a vásárlás befejezése előtt újraszámítják. A vevő a „vásárlás befejezése” gombra kattintva fejezi be a vásárlási folyamatot.
  3. Lépés: A vásárlás befejezése után a vevő megerősítő üzenetet fog látni a weboldalon arról, hogy a megrendelés sikeresen leadásra került, a leadott megrendelés részleteivel együtt. A vevő visszaigazoló e-mailt kap a megrendelés összefoglalójával és a megrendelt termékek használatára vonatkozó utasításokkal a 2. pontban megadott e-mail címre.

A vásárlás hibái esetén a vevőnek lehetősége van a megrendelés törlésére is. A vevő a megrendeléstől számított 3 órán belül lemondhatja a megrendelést e-mailben az [email protected] címre. E-mailes lemondás esetén az üzenetben a következő információkat kell megadni az üzenet címében: A megrendelés lemondása; az üzenet tartalmában:

  • a termék neve vagy leírása
  • a vevő neve és vezetékneve, címe (utca és házszám, irányítószám és város)

Tájékoztatjuk, hogy a megrendelés visszaigazolásakor a kiválasztott vásárlás teljes összegét felszámoljuk, beleértve a szállítási költségeket vagy a vásárlás egyéb költségeit is. A vásárlás előtt értesítést adunk minden további költségről. További költségek is társulhatnak a kiválasztott fizetési módhoz.

  1. Jótállás

Ajánlatunk egyes termékeire 12 hónapos garancia vonatkozik. Az ajánlatunkban csak a műszaki cikkekre és az elektronikus eszközökre vonatkozó garanciát érvényesítheti. A jótállás az áru átvételének napjától érvényes. A garanciavállalást a fogyasztóvédelmi törvény 19. cikke alapján igényelheti a jótállási bizonyítványként érvényes számla alapján.

A vállalat fenntartja a jogot a garancia elutasítására abban az esetben, ha a számlát nem csatolták a követeléshez, vagy ha a számla nem olvasható, vagy egyéb módon hiányos.

A garancia nem érvényes a következő esetekben:

  • fizikai sérülések
  • használat miatt kopás
  • az elem helytelen, nem megfelelő, és gondatlan használatából eredő hibák

A jótállást igénylő termékeket ellenőrizni kell, ezért csatoljon egy hibát mutató fényképet vagy videót. Szükség esetén arra kérjük Önt, hogy adja vissza nekünk a terméket, hogy megvizsgálhassuk.

Ha a javítás 45 napnál tovább tart, akkor kicseréljük a terméket egy újra, és ha ez nem lehetséges, akkor teljes egészében visszatérítjük a termék vételárát.

  1. Anyaghiba

A vevőnek minden lényeges hibáról értesítenie kell minket, annak részletes leírásával együtt a törvényben előírt határidőn belül, és egyúttal lehetővé kell tennie az eladó számára, hogy megvizsgálja a terméket. Az eljárás összefoglalása és a lényeges hiba igénylésének űrlapja a weboldal alján található Panaszok és cserék fülön található. A tárgy anyaghibájára hivatkozásának jogát a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései pontosabban szabályozzák.

Mi számít anyaghibának?

  • ha a termék nem rendelkezik a szokásos használatához vagy forgalmazásához szükséges jellemzőkkel;
  • ha a cikk nem rendelkezik a vevő által vásárolt adott felhasználáshoz szükséges jellemzőkkel, amelyeket az eladónak ismernie kellett volna vagy ismernie kellett volna;
  • ha a cikk nem rendelkezik olyan jellemzőkkel és tulajdonságokkal, amelyekben kifejezetten vagy hallgatólagosan megállapodtak vagy előírták;
  • ha az eladó olyan terméket szállított, amely nem egyezik meg a mintával vagy modellel, kivéve, ha a mintát vagy modellt csak értesítés céljából mutatták be.

Hogyan ellenőrzik egy cikk megfelelőségét?

Ellenőrizzük egy másik ugyanolyan típusú, hibátlan termékkel, valamint a gyártó nyilatkozataival vagy nyilatkozataival, amelyek magukra az elemekre vonatkoznak.

Hogyan lehet anyagi hibára hivatkozni?

A vevőnek minden lényeges hibáról értesítenie kell minket, annak részletes leírásával együtt a törvényben előírt határidőn belül, és egyúttal lehetővé kell tennie az eladó számára, hogy megvizsgálja a terméket. Az anyaghibáról szóló űrlap itt található.

A tárgy anyaghibájára hivatkozásának jogát a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései pontosabban szabályozzák.

  1. A szerződéstől való elállás joga

Az a vevő, aki az online áruházon keresztül vásárolt, jogosult elállni a szerződéstől. A szerződéstől való elállás a megrendelés kézbesítésének napjától számított 14 napon belül lehetséges. A vevőnek nem kell megindokolnia döntése okát. A szerződéstől való elállás csak azokra a vevőkre vonatkozik, akik természetes személyek, akik árukat és szolgáltatásokat szakmai vagy jövedelemszerző tevékenységükön kívüli célokra vásárolnak vagy használnak.

A vevőnek, aki eláll a szerződéstől vagy megrendeléstől, az árut sértetlenül, eredeti csomagolásában és ugyanabban a mennyiségben kell visszaküldenie. Abban az esetben, ha az eladó megállapítja, hogy a visszaküldött áru sérült, vagy a visszaküldött mennyiség nem egyezik, az eladónak jogában áll megtagadni a szerződéstől való elállást, és a vevő köteles kártérítést is fizetni.

Az elállási jog gyakorlása a következő szerződések esetében kizárt:

  • a fogyasztói előírásoknak megfelelő vagy egyértelműen személyre szabott áruk szállítására vonatkozó szerződések;
  • gyorsan romló vagy lejáró árubeszerzési szerződések;
  • újság, folyóirat, szállítására vonatkozó szerződések, kivéve e kiadványok előfizetői szerződését;
  • olyan áruk szállítására vonatkozó szerződések, amelyeket a fogyasztó kézbesítés után lepecsételt és amelyeket higiéniai vagy egészségvédelmi okokból nem lehet visszaküldeni; (például: kozmetikumok, tisztítószerek, polírozó paszták és fürdőruhák, fehérneműk, zoknik);
  • olyan áruk szállítására vonatkozó szerződések, amelyek a leszállítás után és jellegüknél fogva elválaszthatatlanul keverednek más elemekkel; (például: csomag / készlet, a Mystery box összes terméke, mindkét ajánlat 1 + 1 ingyenes ajánlatból, bármilyen AJÁNDÉK);
  • hang- vagy videofelvételek vagy számítógépes szoftverek szállítására vonatkozó szerződések, ha azokat a szállítás után a fogyasztó lezárta;
  • olyan alkoholtartalmú italok szállítására vonatkozó szerződések, amelyek szállítását harminc napon túl elhalasztják, és amelyek értéke a szerződés megkötésekor megállapodott a piaci ingadozásoktól, amelyeken a szakember nem rendelkezik;
  • árubeszerzésre vagy szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződések, amelyek ára a pénzügyi piac ingadozásától függ, amelyet a szakember nem ellenőriz, és amely valószínűleg az elállási időszak alatt következik be;
  • az elállási időszak vége előtt teljes körűen teljesített szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződések, amelyek teljesítése a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezése és az elállási jogának kifejezett lemondása után kezdődött; (például: utánvét, expressz szállítás, csomagbiztosítás);
  • a fogyasztó otthonában sürgősen elvégzendő karbantartási vagy javítási munkákra vonatkozó szerződések, amelyeket kifejezetten kért, a vészhelyzetre való reagáláshoz feltétlenül szükséges pótalkatrészek és munkák határán belül;
  • szállási, szállítási, étkezési és szabadidős szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződések, amelyeket meghatározott napon vagy meghatározott gyakorisággal kell nyújtani;
  • nem tárgyi adathordozón szállított digitális tartalom szállítására vonatkozó szerződések, amelyek végrehajtása a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezése és az elállási jogának kifejezett lemondása után kezdődött. (például letöltött digitális tartalom, e-könyv).

FIGYELMEZTETÉS: Ha Ön önként visszaküldi a terméket, amelynél az elállás kizárt, vagy a 14 napos elállási időn kívül esik, valamint a visszavonást bejelentését követő 14 napos visszaváltási időn kívül van és ha olyan terméket küld vissza, amelyet nem a mi üzletünkben vásárolt, visszaküldjük Önnek 3200 Ft-os ráfizetéssel, ami egy indokolatlan panasz feldolgozásának költségét jelenti, különben megsemmisítjük a terméket. A visszaküldött terméket 2 hónap elteltével megsemmisítjük.

Elállási értesítést nyújthat be a társaságnak, egyértelmű nyilatkozattal, amelyben egyértelműen kijelenti, hogy Ön eláll a szerződéstől. Küldhet nekünk egy elállási értesítést:

  • írásban a társaság címére;
  • elektronikus formában az [email protected] címre, ebben az esetben haladéktalanul visszaigazoljuk a szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézhezvételét;
  • jelölje meg a számla hátoldalán vagy a csatolt űrlapon, hogy Ön visszaküldi a terméket, és a számlát és a visszaküldési űrlapot a termékkel együtt küldi vissza a címünkre.

Úgy tekinthető, hogy Ön időben visszavonta az elállását, ha azt a szerződésből való visszavonásra meghatározott határidőn belül elküldi. Az elállási jog e cikkben említett gyakorlásával kapcsolatos bizonyítási teher a fogyasztót terheli.

Az elállási űrlap itt érhető el

Az elállási nyilatkozat benyújtása után az elállási nyilatkozat benyújtásától számított 14 napon belül vissza kell küldenie az árut. Vissza kell küldenie az árut a címünkre: KN Trade d.o.o., Šaranovičeva cesta 36c, 1230 Domžale, Szlovénia.  Úgy tekinthető, hogy Ön időben visszaküldte az árut, ha a 14 napos visszaküldési határidő lejárta előtt elküldi.

Ha már kifizette a megrendelt árut, akkor a megrendelés miatt beérkezett összes kifizetést azonnal, vagy legkésőbb a küldemény címünkre való visszaküldésétől számított 14 napon belül visszatérítjük. A küldemény akkor kerül vissza a címünkre, amikor a raktár visszaszállított küldeményként regisztrálja. Fenntartjuk a kifizetés visszatartásának jogát mindaddig, amíg a szerződés elállásának alanyát képező termékek visszaküldésre nem kerültek. Ha a vevő nem szokásos szállítást kért (például gyors szállítás), az eladó nem köteles megtéríteni az ilyen szállítás költségeit.

A vételárat átutaljuk az Ön személyes bankszámlájára, amelyet az űrlapon adott meg.

Nem veszik figyelembe a panaszokat azokra a termékekre, amelyek olyan, nem megfelelő vagy nem megfelelő használat vagy kezelés miatt sérültek meg, ami nem szükséges az áruk természetének, tulajdonságainak és működésének megállapításához. Ha a panasz elutasítását követően szeretne egy ilyen terméket átvenni, elküldjük Önnek, és megterheljük az ilyen termék szállításával kapcsolatos költségeket.

  1. Személyes adatok védelme

A KN Trade d.o.o. tiszteletben tartja a magánélethez való jogát, és személyes adatainak legmagasabb szintű védelmére törekszik. Ezért szolgáltatásaink ezen a weboldalon történő nyújtásakor kötelesek vagyunk a személyes adatok védelmét meghatározó törvények és rendeletek szerint eljárni, különös tekintettel az alkalmazandó személyes adatok védelméről szóló törvényre, az elektronikus hírközlési törvényre és az EU általános adatvédelmi rendeletére.

A vállalat vállalja, hogy az Ön által a weboldalon megadott személyes adatokat ezen adatvédelmi nyilatkozatnak megfelelően fogják felhasználni, hogy az Ön személyes adatait nem értékesíti, kölcsönzi vagy bármilyen más módon továbbítja harmadik feleknek, kivéve a meghatározott törvény szerint.

  1. Az információk elérhetősége

A szolgáltató vállalja, hogy mindig megadja a következő információkat a vevőnek:

  • a társaság azonosító adatai (a vállalkozás neve és székhelye, nyilvántartási száma),
  • kapcsolattartási adatok, amelyek lehetővé teszik a felhasználó számára a gyors és hatékony kommunikációt (e-mail),
  • az áruk vagy szolgáltatások alapvető jellemzői (ideértve az értékesítés utáni szolgáltatásokat és garanciákat is),
  • az áruk vagy szolgáltatások végső ára, beleértve az adókat, vagy az ár kiszámításának módja, ha az áruk vagy szolgáltatások jellege miatt nem lehet előre kiszámítani,
  • a termékek elérhetősége (a webhelyen kínált bármely terméknek vagy szolgáltatásnak ésszerű időn belül elérhetőnek kell lennie),
  • a termék vagy szolgáltatás fizetési vagy szállítási feltételei (a szállítás módja, helye és ideje),
  • információk a további szállítási, szállítási vagy szállítási költségekről, vagy figyelmeztetés arra, hogy ezek a költségek felmerülhetnek, ha azokat nem lehet előre kiszámítani,
  • az ajánlat időbeli érvényessége,
  • feltételek, határidők és eljárások a szerződéstől való elállás esetén; ezen felül, ha és mennyi az áru visszaküldésének költsége,
  • a fellebbezési eljárás magyarázata, beleértve az ügyfélszolgálati iroda teljes körű tájékoztatását,
  • ismerkedés az anyagi hibák felelősségével,
  • az értékesítés utáni szolgáltatások és szükség esetén önkéntes garancia lehetősége és feltételei.

Olyan hibák fordulhatnak elő a termékek webhelyeken történő elhelyezésében, amelyeket nem tudunk ellenőrizni és amelyekért nem vagyunk felelősek. Nagy ár vagy műszaki adatok eltérése esetén értesítjük Önt megrendeléskor.

  1. Kommunikáció

A vállalat csak akkor veszi fel a kapcsolatot a felhasználóval távközlés útján, ha a felhasználó ezt kifejezetten nem kifogásolja. Az e-mailben vagy SMS-ben küldött hirdetési üzenetek a következő összetevőket tartalmazzák:

  • világos és egyértelmű reklámüzenetekként fogják megjelölni,
  • a küldő jól látható lesz,
  • különféle akciókat, promóciókat és egyéb marketing technikákat jelölnek meg ilyennek.

Az ilyen részvétel feltételeit szintén világosan meghatározzák:

  • világosan bemutatják a hirdetési üzenetekről való leiratkozás módját,
  • a vállalat kifejezetten tiszteletben tartja a felhasználó azon óhaját, hogy ne kapjon reklámüzeneteket.

 

A felhasználó vállalja, hogy a hírlevelekre történő regisztráció során időnként tájékoztatást kap a weboldalon található hírekről, ajánlatokról és promóciós kampányokról. A szolgáltató vállalja, hogy semmilyen módon nem él vissza vele vagy továbbít harmadik félnek a felhasználó e-mailjét. A felhasználó bármikor regisztrálhat, vagy leiratkozhat a szolgáltatótól érkező hírekről.

  1. Süti (cookie) kezelés

A bejelentés alapja a módosított elektronikus hírközlési törvény (Hivatalos Közlöny 109/2012. Szám; a továbbiakban ZEKom-1), amely 2013 elején lépett hatályba. Új szabályokat hozott a sütik és hasonló technológiák használatára vonatkozóan a felhasználók számítógépén vagy mobileszközén tárolt információk tárolásához vagy hozzáféréshez.

Mik azok a sütik?

A sütik olyan kicsi fájlok, amelyek fontosak a weboldalak működése szempontjából, leggyakrabban a felhasználói élmény javítása érdekében.

A sütik általában betűk és számok sorozatát tartalmazzák, amelyet a felhasználó számítógépére töltenek be, amikor egy adott webhelyet látogatnak meg. Minden alkalommal, amikor újra meglátogatja, a webhely információkat szerez a betöltött sütiről és azonosítja a felhasználót.

A felhasználói élmény fokozásának funkciója mellett más a céljuk is. A sütik felhasználhatók a viselkedés elemzésére vagy a felhasználók azonosítására is. Ezért különbséget teszünk a különböző típusú sütik között.

A sütik típusai, amelyeket ezen a weboldalon és aldomainjeiben használunk

A weboldalon, aloldalain és aldomainjein használt sütik:

Süti neve CÉL IDŐTARTALMA CÉG
sb Facebook bővítmény működése 2 év Facebook
fr Facebook bővítmény működése 3 év Facebook
xs Facebook bővítmény működése 3 hónap Facebook
c_user Facebook bővítmény működése 3 mesece Facebook
presence Facebook bővítmény működése E-munkamenet időtartama Facebook
pl Facebook bővítmény működése 1 hónap Facebook
wd Facebook bővítmény működése 1 hét Facebook
datr Facebook bővítmény működése 3 hónap Facebook
m_pixel_ratio Facebook bővítmény működése E-munkamenet időtartama Facebook
dpr Facebook bővítmény működése 1 hét Facebook
act Facebook bővítmény működése E-munkamenet időtartama Facebook
_lo_v Ghostmonitor bővítmény működése 3 hónap Ghost monitor
__cfduid Ghostmonitor bővítmény működése 1 év Ghost monitor
_lo_u Ghostmonitor bővítmény működése 1 év Ghost monitor
_ga Ghostmonitor bővítmény működése 1év Ghost monitor
__insp_slim Chat működése az oldalon 2 hónap Livechat inc.
__lc_vv Chat működése az oldalon E-munkamenet időtartama Livechat inc.
_ga Chat működése az oldalon 2 év Livechat inc.
__lc_cst Chat működése az oldalon 2 év Livechat inc.
__insp_targlpt Chat működése az oldalon 2 hónap Livechat inc.
__insp_targlpu Chat működése az oldalon 2 hónap Livechat inc.
__insp_nv Chat működése az oldalon 2 hónap Livechat inc.
__insp_norec_sess Chat működése az oldalon 2 hónap Livechat inc.
__livechat_chat Chat működése az oldalon 3 év Livechat inc.
__lc_cid Chat működése az oldalon 2 év Livechat inc.
__insp_wid Chat működése az oldalon 2 hónap Livechat inc.
__livechat Chat működése az oldalon 3 év Livechat inc.
__livechat_lastvisit Chat működése az oldalon 3 év Livechat inc.
__utma Honlap látogatói statisztika 2 év Google Analytics
__utmz Honlap látogatói statisztika 6 hónap Google Analytics
__utmc Honlap látogatói statisztika E-munkamenet időtartama Google Analytics
__utmv Honlap látogatói statisztika E-munkamenet időtartama Google Analytics
__distillery A videolejátszó működtetése Munkamenet időtartama KN Trade
woocommerce_items_in_cart A webhely működtetése Munkamenet időtartama KN Trade
__kla_id A webhely működtetése Munkamenet időtartama KN Trade
wp_woocommerce_session_ A webhely működtetése Munkamenet időtartama KN Trade

Szükséges sütik

Ez a fajta süti lehetővé teszi a weboldal megfelelő működéséhez nélkülözhetetlen összetevők használatát. Ezen sütik nélkül az ezen a weboldalon használni kívánt szolgáltatások nem működnek megfelelően (pl. bejelentkezés, vásárlási folyamat, …).

Tapasztalja meg a sütiket

Az ilyen típusú sütik adatokat gyűjtenek arról, hogy a felhasználók hogyan viselkednek a webhelyen annak érdekében, hogy javítsák a weboldal tapasztalati komponensét (pl. a webhely mely részeit látogatják meg leggyakrabban). Ezek a sütik nem gyűjtenek olyan információkat, amelyek révén a felhasználót azonosítani lehetne.

Funkcionális sütik

Az ilyen típusú sütik lehetővé teszik a webhely számára, hogy emlékezzen az Ön preferenciáira és választási lehetőségeire (például: felhasználónév, nyelv, régió), és fejlett, személyre szabott szolgáltatásokat kínáljon. Az ilyen típusú sütik lehetővé tehetik a kampányok nyomon követését a webhelyen.

Reklámozás vagy célzott sütik

Az ilyen típusú sütiket leggyakrabban a reklám és a közösségi hálózatok (harmadik felek) használják célzottabb hirdetések megjelenítése, a hirdetések ismétlésének korlátozása vagy a reklámkampányok hatékonyságának mérése érdekében. Az ilyen típusú sütik lehetővé teszik az online kampányok nyomon követését.

Süti szabályozás

Ön dönt a sütik használatáról. Az online láthatóság eltávolításához bármikor eltávolíthatja a sütiket. Azt is beállíthatja, hogy a legtöbb böngésző ne tárolja a sütiket.

Sütikezelő

KN Trade d.o.o.

  1. Panaszok és viták

A társaság betartja a hatályos fogyasztóvédelmi törvényeket. A KN Trade d.o.o. arra törekszik, hogy minden erőfeszítést megtegyen a panaszkezelő rendszer hatékony biztosítása érdekében tett kötelességének teljesítése érdekében.

Probléma esetén az ügyfél kapcsolatba léphet velünk az [email protected] e-mail címen. A panasz kezelésének eljárása bizalmas.

A vállalat tisztában van azzal, hogy a fogyasztói jogviták alapvető jellemzője a követelés gazdasági értéke és a szükséges idő, valamint a vita rendezéséből fakadó költségek közötti aránytalanság, amely egyben a fő akadály a fogyasztó számára, hogy ne vigye a vitát a bíróság elé. Ezért a vállalat arra törekszik, hogy minden tőle telhetőt megtegyen a viták kölcsönös megegyezéssel történő rendezése érdekében.

  1. Bíróságon kívüli ügyfél vita elrendezése

A KN Trade d.o.o. jogi normáival összhangban az eladó nem ismeri el a fogyasztói jogviták bíróságon kívüli rendezésének egyik felelősét olyan fogyasztói vita rendezéséért, amelyet a fogyasztó a peren kívüli egyezségnek megfelelően indíthat, a bíróságon kívüli fogyasztói vitákról szóló törvény értelmében.

A vállalat, amely áruk és szolgáltatások szolgáltatójaként lehetővé teszi az online kereskedelmet a weboldalán, elektronikus linket tesz közzé a fogyasztói jogviták online vitarendezési platformjához (SRPS). A platform itt érhető el a fogyasztók számára.

Ez a jogszabály a fogyasztói jogviták bíróságon kívüli rendezéséről szóló törvényből, az EK 524/2013 számú, a fogyasztói jogviták online vitarendezéséről szóló szabályozásból és a 2016/2004, valamint a 2009/22/EK irányelvből származik.

  1. Hatályos törvény 

Ezeket a feltételeket a szlovén törvényekkel összhangban szabályozzák és értelmezik. A szerződő felek ezennel elismerik a szlovén bíróságok joghatóságát. Valamennyi szerződést szlovén vagy angol nyelven kötjük meg.

Ezek az általános szerződési feltételek 2021.01.01-től lépnek hatályba.

Vállalati adatok

KN Trade d.o.o.
Karantanska cesta 2a
1230 Domžale
Szlovénia

Adószám: SI95594337

Kapcsolat:

E-mail: [email protected]